اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۶۹۹۶

یحیی مدیرفنی پرسپولیس می‌شود؟

یحیی مدیرفنی پرسپولیس می‌شود؟
رضا درویش از پیشنهادی عجیب نسبت به یحیی گل‌محمدی خبر داد.
۰۴:۴۵ - ۱۹ دی ۱۴۰۲
وانانیوز|

مدیرعامل پرسپولیس در شرایطی خبر از فسخ قرارداد با یحیی گل‌محمدی داد که در عین حال پیشنهادی جالب را هم مطرح کرد. او در ابتدا گفت: آقای گل‌محمدی بعد از بازی با مس تقاضا داشت که ادامه همکاری نداشته باشیم. ما فکر کردیم مشکلاتی بین ایشان و امکانات باشگاه وجود دارد اما وقتی جلسه داشتیم گفتند مشکلی با باشگاه وجود ندارد و مسائلی که پیرامون سقف قرارداد و داوری وجود داشت باعث شده که دیگر کشش این فوتبال را نداشته باشم. من هرگز ایشان را با این حال خوب و صداقت ندیده بودم و به او گفتم که استراحت کنید.

او همچنین پیشنهاد خود را به این شکل توضیح داد: من به او گفتم که سرمربی را شما معرفی کنید و خودتان مدیرفنی باشید. چون آقای گل‌محمدی گنجینه پرسپولیس هستند اما قبول نکردند و امروز رسما از ایشان جدا شدند و توافقنامه را امضا کردند. نماینده ایشان درخواست آقای گل‌محمدی را ارسال کردند و بعد از اینکه آماده شد، امضا کردند.

درویش در مورد پروسه فسخ قرارداد یحیی گل‌محمدی نیز اظهار داشت: از نظر مالی با باشگاه همکاری کردند و قرار شد مطالبات ایشان در چند نوبت پرداخت شود.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به صحبتهایش با یحیی گل‌محمدی گفت: من حتی از ایشان خواستم بعد از معرفی سرمربی جدید بیایند معارفه را باهم برگزار کنیم. آقا گل‌محمدی دوست و پیشکسوت ما هستند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین